Almás muffin

Holnap már április... E hónap témája az alma , s szándékomban volt még egy-két almás recept feltöltése. Már csak egyre futja. Ez egy muffin, amit a gyerekek nagyon szeretnek, gyakran ki is követelik. De szerintem csak a formája miatt rajonganak érte, ha ugyanazt tepsiben sütném meg, s szeletelve tenném eléjük, nem lennének annyira feldobva.
Ezúttal Fiam követelte ki. Hát akkor legyen almás. Végig is néztem legalább húsz receptet, de valamiért egyik sem tetszett. Így alkottam egy újat.
Hozzávalók:
  • 1 csomag margarin (25 dkg)
  • 22 dkg cukor
  • 3 tojás
  • 2 evőkanál kakaó
  • 45 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 mokkáskanál szódabikarbóna
  • csipet só 
  • 2 dl tej 
  • 4 alma
  • a tetejére 6 dkg fehér csokoládé
Elkészítés:
A margarint  elkeverjük a cukorral, egyenként hozzáadjuk a tojásokat. A lisztet, sót, kakaót, sütőport és szódabikarbónát elvegyítjük, s a tejjel váltakozva a tojásos masszához keverjük.
Az almát meghámozzuk, kisebb kockákra vágjuk, a tésztához vegyítjük.
A muffinsütő mélyedéseibe kosárkákat helyezünk, kicsivel több, mint félig megtöltjük a masszával. Kisütjük.
Kb. 36 darab lesz belőle.
Ha kihűltek a sütik, a fehér csokit vízgőz fölött felolvasztjuk, s a sütik tetejét becsorgatjuk vele. Tortadarával is díszíthetjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...