Díjat kaptam!

Megkaptam valamivel több, mint fél éves blogos pályafutásom első díját, ezért különösen köszönöm Zsófinak és Martinellinek ! Hát...jó érzés, mi tagadás:-)

A díj szabályai:
  1. Köszönd meg annak, akitől kaptad.
  2. Írj egy postot.
  3. Küldd tovább 12 blognak, ha annyit érdemesnek tartasz.
  4. Értesítsd a kiválasztott blogokat. 
Nos, első két pont teljesítve, most jön a neheze. De megoldom ezt is valahogy... Akkor nekik adom tovább a díjat:

  1.  Aleda
  2. Angi 
  3. Belly 
  4. Citromhab 
  5. Alíz 
  6. Katicamanó 
  7. MrsSame 
  8. Kati 
  9. Kiskukta 
  10. Réka 
  11. Sütikuckó 
  12. Anazar 
Hú, sikerült. Nagy munka volt ám! De kellemes elfoglaltság. S hogy miért ők? Mert a "nagyok" mellett őket szoktam látogatni, s mert többnyire náluk elégítem ki sütimániámat. Fogadjátok hát szeretettel e díjat!

5 megjegyzés:

  1. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen!Te is nagyon ügyi vagy!Köszönöm a díjat, nagy megtiszteltetés!Figyelemmel kísérlek én is!Üdv!Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Szívesen, Zsuzsa! És köszi:-) Azt is, hogy "figyelsz", jó tudni:-) Üdv. Meli

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépen köszönöm,hogy gondoltál rám. Szívesen olvastalak eddig és ezután is. :D

    VálaszTörlés
  4. Gerdi, köszönöm szépen a díjat, és ne haragudj, hogy csak most köszönöm meg, de eddig sajnos nem volt időm gép elé ülni.

    VálaszTörlés
  5. Kedves Gerdi!

    Megkésve,de itt vagyok!

    Nagyon,nagyon köszönöm szépen hogy ezt a díjat többek közt nekem is ideadtad.

    Még egyszer köszönöm!

    Belly

    VálaszTörlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...