Csupa csoki keksz

Most már besokalltam a kevert sütiktől, jöjjön valami más is. Ha már a sütőporról és szódabikarbónáról volt szó, legyen ezekkel készült keksz. Már többször sütöttem, mióta ráleltem egy Nők Lapja Konyhában, mert nagyon ízlett a családnak. Naná, hogy ízlett, hisz tényleg csupa csoki!
Hozzávalók:
  •  35 dkg liszt
  • 5 dkg kakaó
  • fél csomag sütőpor
  • csipet szódabikarbóna
  • 20 dkg margarin
  • 25 dkg cukor
  • 3 tojás
  • 1 csomag vaníliás cukor
  • 10 dkg étcsoki
  • 10 dkg fehér csoki
A csokikat durvára daraboljuk.
A lisztet, kakaót, sütőport, szódabikarbónát elvegyítjük; a tojásokat elkeverjük a cukorral, a puha margarinnal,  majd a többi hozzávalóval elkeverjük. Sűrű, ragacsos massza lesz.
Kanállal sütőpapírral bélelt tepsibe kis halmokat rakunk, előmelegített sütőben kisütjük. Akkor jó, ha már szilárd a kis halmok teteje.

 Egyszerűen elkészíthető, finom rágcsálnivalók. Akár dupla adag is készíthető belőle, mert hamar fogy:-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...