Díj Csillától!

Ezúttal Csillától kaptam egy kedves díjat, köszönöm szépen!
Az utóbbi időben három díj is körbejárt, s mire én veszem a fáradságot, hogy foglalkozzak vele, többnyire mindenki megkapta azok közül, akiket olvasni szoktam. Gondolkoztam rajta, hogy továbbadjam-e, vagy sem. De továbbadom, bár tudom, hogy sokan nem örülnek neki, legalábbis a vele járó macerával. Egyetértek a "Szavakat a díjak helyett!" kezdeményezéssel, mert a legnagyobb elismerést az egyes bejegyzésekhez való kedves hozzászólások jelentik. Ám úgy gondolom, ha a díjat küldők időt szántak rám, én is szánok rá egy kis időt, s "meglepem" vele néhány kedves bloggertársamat:-)

Következzenek a díjhoz kötelezően hozzátartozó szabályok:

  1. Linkeld be annak a blogját, akitől a díjat kaptad.
  2. Tedd ki a díjat a blogodra.
  3. Jelölj meg öt, kétszáznál kevesebb olvasóval rendelkező bloggert, akiknek a díjat tobább szeretnéd adni.
  4. Írj egy hozzászólást az 5 díjazottnak, melyben értesíted őket a díjról.
Nekik szeretném küldeni:
  1. Martinelli
  2. Kata
  3. Adél
  4. Éva
  5. Gabriella
Fogadjátok szeretettel!

5 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál, nagyon kedves tőled.

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok a díjhoz és nagyon szépen köszönöm!

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok és köszönöm szépen, hogy rám is gondoltál! :)(Megkaptam ezt a díjat a héten, úgy jó, hogy hozzálinkellek Téged is?)

    VálaszTörlés
  4. Martinelli, Éva, Gabriella, nagyon szívesen!
    Gabriella, természetesen úgy is jó. Számítottam rá, hogy már megkaptátok, de nem jártam utána...

    VálaszTörlés
  5. Kedves Gerdi!
    Nagyon köszönöm a díjat igyekszem minél előbb eleget tenni a díjjal járó kötelezettségeknek!
    Kata

    VálaszTörlés

Málnás szelet

 Minél hosszabb ideig nem írok, annál nehezebb visszatérni. Már  a címadásnál is bajban voltam! :D Végül úgy döntöttem, nem cifrázom túl.  N...