Húsvét után

Napok óta nem ültem le a számítógép elé, arra sem volt időm, hogy kellemes húsvétot kívánjak minden kedves idelátogatónak. Így utólag már csak remélem, hogy kellemesen telt mindenkinek az ünnep. Még egy kicsi hátravan belőle, de holnaptól újra belevetjük magunkat a dolgos hétköznapokba.
A mi húsvétunk mozgalmas volt, egybekötöttük Leányzónk szülinapjával. A héten 10 éves lesz "picurkám". Tegnap vendégeink voltak, az este meg ma eltakarítottam a "romokat", közben fogadtunk egy-két locsolót. Most pedig rám fér egy kis pihenés.
Következnek majd a receptek is. Legalábbis úgy tervezem:-)

Pici Lányom

4 megjegyzés:

  1. Áldott Húsvéti Ünnepeket kívánok, ha egy kicsit megkésve is:)

    VálaszTörlés
  2. Boldog születésnapot leányzódnak, nagyon helyes! :)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda terülj asztalkám!! :) Boldog születésnapot kívánok! Már meg is néztem a tortát is, nagyon guszta lett, én tervezem egy ideje. :)))

    VálaszTörlés
  4. Menyi finomsag van ott! Nagyon edes leanyod van!

    VálaszTörlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...