Narancsos-gyömbéres keksz

Az előző recept világos változata:

Hozzávalók:

  • 15 dkg margarin
  • 2 tojás
  • 20 dkg cukor
  • 1 teáskanál vaníliás cukor
  • fél csomag sütőpor
  • 35 dkg liszt
  • csipet só
  • 1 narancs lereszelt héja
  • maréknyi kandírozott gyömbér
Így készült:
A mikróban megolvasztott margarint alaposan elkevertem a cukorral és tojásokkal.
Belekevertem a többi hozzávalót, a gyömbért apróbb darabokra vágva.
Sütőpapírral bélelt tepsibe teáskanállal diónyi halmokat raktam, 180 fokon világosra sütöttem őket. Épp csak addig, míg a szélei picit sötétedni kezdtek.
Finomak lettek, puhák, kellemes haraphatóak. 
A gyömbér házilag készült, Katalin receptje alapján. Ideje lenni azt is közzétenni!

2 megjegyzés:

  1. Ez is nagyon finom lehet, főleg a gyömbérrel :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem nagyon ízlett, Férjemnek is, pedig Ő nem kedveli annyira a gyömbért. Neki csípős...

      Törlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...