Csokis-málnás szelet

A nyáron megint nagy adag málnát pakoltam a fagyasztóba. Míg meleg van, a gyerekeknek sűrűn jut eszükbe turmixot csinálni belőle, de a hidegek beköszöntével nem igazán. Így még jó néhány csomag várja, hogy valamilyen formában elfogyjon. Egyet csokis süti tetejére pakoltam. 


Hozzávalók:
  • 3 tojás
  • 15 dkg margarin
  • 25 dkg cukor
  • 20 dkg étcsokoládé
  • 30 dkg liszt
  • 1 csomag sütőpor
  • 1 evőkanál kakaó
  • 1 dl tej
  • 1 csomag fagyasztott málna
Így készült:
A margarint, csokit mikróban összeolvasztottam, majd alaposan elkevertem a cukorral és tojásokkal.
Hozzáadtam a lisztet, sütőport, kakaót, és 1 dl tejjel lazítottam a tésztát.
Az alaposan elkevert masszát sütőpapírral bélelt tepsibe simítottam, tetejére szórtam a málnát és 180 fokos sütőben tűpróbáig sütöttem.


A gyerekek azt mondták, olyan, mint a brownie. Valóban hasonló ízű, csak a sütőportól lazább a szerkezete. A málna savanyúsága meg kitűnően ellensúlyozza a süti édességét. Elég sok cukor van benne, így utólag kevesebbet tennék bele, de akkor úgy volt finom.

4 megjegyzés:

  1. De finom lehetett! A csoki és a málna nagyon "szeretik" egymást, egyszer én is sütöttem ilyen kombinációval, nagyon jó volt...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, tényleg finom volt! :-) Én is szeretem a málnát csokival, meg mindennel! :-)

      Törlés
  2. Csupa csoki! :) Nagyon finom a málnával.

    VálaszTörlés

Gesztenyekrémes szelet

 Boldog új évet kívánok Mindenkinek! Meg békéset, sikerekben és egészségben dúskálót. Tegnap szántam rá magam, hogy nézzek rá a blogra, s ha...